Tillbehör Skor Webshop Om oss Erbjudande

Cheerleadingskor,
kläder och accessorarer
Aktiva cheerleaders behöver bra skor
– Nfinity är världens mest använda
cheerleadingskor
Av cheerleaders - för cheerleaders! Nfinity ceerkeadingskor är framtagna speciellt för tjejer. Den kvinnliga kroppen är byggd som ett "V", till skillnad från den manliga kroppen. Nfinity har designat cheerleadingskorna så att de tar upp alla krafter från hopp och studsar samtidigt som de ger stöd, balans och hjälper "basarna" att få ett bra grepp om sina "flyers" fötter. En förutsättning för att nå toppresultat i tävlingar. Alla Nfinity cheerleadingskor är vita och väldigt snygga.

Cheerleadingskor.se har en enkel idé: Alla skall ha råd med de bästa skorna. Därför har vi Sveriges lägsta priser - och extra låga för klubbar som samordnar sina inköp.
  Om oss
Nfinity är världens största märke för Cheerleading skor. En fantastisk kvalitet och passform gör att de flesta cheerleaders använder Nfinity skor.

CheerSkor vill att alla cheerleaders skall kunna ha tillgång till dessa skor och andra Nfinityprodukter. Därför säljer vi direkt till Cheerleading klubbar och till riktigt bra priser - 20-30% lägre. Spara tusentals kronor kronor på att samordna klubbens beställning av skor. Använd rabatten för att stötta klubbens verksamhet. Om ni beställer 20 par skor samlar ni in minst 4000 SEK till klubben. Roligare än att sälja salamikorv till grannarna.

Vi importerar Nfinityprodukterna utan mellanhänder, butiker och lager. Vi är stora kunder till Nfinity och har alltid snabba leveranser och de bästa priserna på Nfinity Cheerskor för aktiva Cheerleaders. Betala via faktura, kreditkort eller Paypal.

Varför skall du ha Nfinity skor? Se videon: http://www.nfinity.com/videos/nfinity_why

Om Nfinity: http://www.nfinity.com/gear/cheerleading

Du bör byta skor varje år för att ha maximal funktion och förebygga skador.

Cheerleadingskor ℅ Aussies Finest AB

Fredrikslundsvägen 2